Translate

пʼятниця, 23 вересня 2016 р.

Стадія виклику

Технологія формування основних компетентностей учнів на основі розвитку критичного мислення
Стадія виклику
Мета:
- актуалізація суб’єктного досвіду учнів;
- визначення учнями рівня власних знань.
Методи навчання:
«Асоціювання»,
«Мозковий штурм»,
«Запитання-відповідь»,
«Кошик понять», 
«Логічні ланцюги», 
«Кластери», 
«Метод ЗХД», 
«Припущення на основі запропонованих слів»
Форми роботи:
- фронтальна,
- групова
Соціальна компетентність:
- власна активність учня;
- забезпечення мотивації діяльності;
- уміння використовувати власний досвід
Комунікативна компетентність:
- уміння обговорювати проблеми
Інформаційна компетентність:
- уміння класифікувати, використовувати набутий досвід.

Немає коментарів:

Дописати коментар