Translate

неділя, 25 вересня 2016 р.

Стадія осмислення

Технологія формування основних компетентностей учнів на основі розвитку критичного мислення
 Стадія осмислення
Мета:
- підвищення зацікавленості учнів;
- перевірка учнем власного розуміння навчального матеріалу
Методи навчання:
«Допомога»,
«Знайди проблему»,
«Читання з помітками»,
«Таблиця передбачень»,
«Пошук аргументів і суперечностей»,
«Обмін інформацією після читання»,
«Прийом "Інсерт"», 
«Прес»,
дискусія, дебати
Форми роботи:
- фронтальна,
- групова
- індивідуальна
Соціальна компетентність:
- пізнавальна активність;
- співробітництво;
- адаптація до змін
Комунікативна компетентність:
- уміння доводити власну точку зору, адаптуватися в мовному середовищі, адекватно реагувати на критику
Інформаційна компетентність:
- уміння використовувати джерела інформації, інформаційні технології; самостійно опрацьовувати інформацію 

Немає коментарів:

Дописати коментар