Технологія формування основних компетентностей учнів
на основі розвитку критичного мислення
Стадія виклику
Мета:
- актуалізація суб’єктного досвіду учнів;
- визначення учнями рівня власних знань.
Методи навчання:
«Асоціювання»,
«Мозковий штурм»,
«Запитання-відповідь»,
«Кошик понять»,
«Кошик понять»,
«Логічні ланцюги»,
«Кластери»,
«Метод ЗХД»,
«Припущення на основі запропонованих слів»
Форми роботи:
- фронтальна,
- групова
Соціальна компетентність:
- власна активність учня;
- забезпечення мотивації діяльності;
- уміння використовувати власний досвід
Комунікативна компетентність:
- уміння обговорювати проблеми
Інформаційна компетентність:
- уміння класифікувати, використовувати набутий
досвід.
Немає коментарів:
Дописати коментар